Популярные сообщения

Translate

вторник, 3 декабря 2013 г.

«Мәңгі жырым -Қарағандым»



Сөзі мен әнін жазған М.Қарасартов
(Алғашқы орындаушы Т.Ыдырысов)
Ән Қарағанды қаласының 70 жылдық мерейтойына арналып, жүлделі орынға ие болған.

Аппақ атам тауып берген ел үшін,
Қарагандым- қара алтынды кенішім.
Мерей тойың құтты болсын құт қалам,
Жасампаздық жемісің мен жеңісің.

Қайырмасы:
                     Жазар жырым,
                     Салар әнім,
                      Қазыналым,
                      Қарағандым.
                                 Жасай бергін
                                 Қанат жайып,
                                 Қона берсін
                                 Бақыт, байлық
                 Кеңді қалам,
                 Сәнді қалам.
                 Ән арнаймын,
                 Мәңгі саған!

Қарағандым- қазыналы өлкем сен,
Шаттанамын күннен күнге көркейсең.
Қалай ғана жырламаймын мен бүгін,
Сенде туып, өсіп-өніп, есейсем.

Қайырмасы:

Күл төбелер гүлзар баққа айналған,
Бақыт құшты көмір шапқан қайламнан.
Астана мен Алматының арасын
Жалғастырып жатқан менің бай қалам!

Комментариев нет: